maandag 21 september 2015

Update Deodorant DIY

Een poosje geleden schreef ik een blogje over mijn zelfgemaakte deodorant.
Nu vond ik het wel tijd voor een update.
Ik maakte een kleine hoeveelheid ( dacht ik toen zelf) maar tot mijn grote verbazing is mijn potje na een half jaar nog steeds niet leeg.
Hoe super budget is dit!!
Iedere morgen wordt er braaf gesmeerd onder de oksel wat daarna de hele dag zijn werk blijft doen.
Dus meerdere keren per dag smeren is helemaal niet nodig waardoor het nog extra zuinig wordt.

Het enige wat mij wel opvalt:
Ik heb ineens meer haargroei onder mijn oksel.
Wat eigenlijk voor mij duidelijk maakt dat ik al die jaren ontzettende troep als deodorant heb gebruikt wat het natuurlijke proces van mijn lichaam verstoord heeft.


Het verbaast me echt enorm hoe super ongelooflijk budget deze deo is.
Hier komt voor mij geen deodorant van de drogist meer in.

Wat gebruiken jullie als deodorant?



4 opmerkingen:

  1. Ik moest even kijken, maar ik blijk Sanex te hebben. Fijn dat je zelfgemaakte deodorant zo goed werkt!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker spul he.

    Als je nu een paar druppels teatree-olie aan dit recept toevoegt heb je een antimuggen en antitekenmiddel. Vindt je de geur niet zo lekker, doe er dan ook wat lavendelolie bij.

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik in ieder geval geen spuitbussen meer. Maar de rollers werken prima. Ik varieer een beetje van geurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik het ook, werkt ook veel beter dan supermarktdeo.

    BeantwoordenVerwijderen

Euroclix...uitbetalen of doorsparen?

Archief