dinsdag 16 september 2014

Marktplaats tips

Om wat meer overzicht in huis te krijgen wil ik van een hoop spullen af.
Hoe opgeruimder mijn huis des te rustiger is het in mijn hoofd.
Ik ben dus van plan om weer wat actiever te gaan marktplaatsen.
Geeft ook meteen de gelegenheid de buffer wat extra aan te vullen.
Twee vliegen in 1 klap dus.

Mijn tips voor het verkopen op marktplaats:

- Bied je kinderkleding of speelgoed rond de uitbetaling van de kinderbijslag aan.
Scheelt echt bizar hoeveel meer je dan verkoopt.
Geld ook voor het vakantiegeld.
- Maak mooie duidelijke foto's.
Zorg ervoor dat alleen je product te zien is op de foto en geen andere rommel of drukke achtergrond in beeld.
Ik zelf kan me daar erg aan storen als ik op marktplaats shop.
- Plaats iedere dag 2 advertenties.
Zo blijven je advertenties beter in the picture.
Hoef je niet in één keer een hoop er op te zetten
-Installeer de Marktplaats App op je telefoon.
Met de Mp op je mobiel plaats je nog makkelijker je advertenties.
Als je bij het opruimen iets tegen komt wat je toch nooit gebruikt en weg wil doen klik je een foto met je mobiel en plaats je binnen no time je advertentie.
Werkt bij mij erg goed.
- Gebruik een bak of doos voor al je Mp spulletjes
Zo heb je een goed overzicht,alles bij elkaar.
En nog leuker, de bak wordt steeds leger ;-)

Wat is jou marktplaats tip?




1 opmerking:

  1. Goede tips! Ik heb geen ervaring met MP, maar wel met dergelijke Belgische sites. Ik vind het alleen zo jammer dat vele 'kopers' zich niet aan de afspraken houden. Zo verkocht ik laatst een merkbroek in perfecte staat voor een hele schappelijke prijs. Nadien beweerde de koper dat er gaten inzaten (wat uiteraard niet waar was)... Ze bleef me maar bestoken met lastige mails. Waarschijnlijk paste de broek haar gewoon niet of zo... Ze eiste haar geld en de verzenkosten terug.

    BeantwoordenVerwijderen

Euroclix...uitbetalen of doorsparen?

Archief