zaterdag 15 december 2018

Besparen op boodschappen # € 89,30 korting!

Deze week deed ik voor € 87,43 boodschappen met € 89,30 Korting!! Dat was zelfs inclusief koopzegels. :-D
Op zondag ga ik altijd even zitten om de aanbiedingen door te nemen.
Bij de AH  was het weer hamsteren dus veel producten 1+1 gratis.
Om uit te rekenen of ik met de bonus prijzen werkelijk goedkoper uit zou zijn dan wat ik normaal kwijt zou zijn met mijn vertrouwde merken maakte ik een overzicht.
Want soms lijkt een aanbieding een goede deal maar ben je 
met het basis merk toch nog goedkoper uit.Normaal koop ik bijvoorbeeld altijd de basic houdbare melk á € 0,85 maar nu in de bonus is de Campina 1+1 gratis en dus € 0,60 per stuk. De blikjes tonijn die ik normaal koop zijn á € 0,89 de bonus aanbieding komt op € 0,80 per stuk.De Perla koffie pads, wc eend, pampers zijn de merken die ik altijd al gebruik dus daarmee ben ik nu sowieso goedkoper uit.
Bij de AH deed ik uiteindelijk voor € 78,63 boodschappen met een korting van € 57.34 inclusief 71 koopzegels.


Wist je trouwens dat je met de punten op de Perla koffie kunt sparen voor € 2,00 korting?
Doen jullie dat ook?



Voor dit alles betaalde ik € 8,80



Ook deed ik nog boodschappen bij Coop.
Met Cooponlinesparen had ik weer een voucher t.w.v. € 20,00 bij elkaar gespaard.
Bij Coop betaalde ik € 8,80 voor boodschappen met de waarde van € 44,98 inclusief  € 2,60 voor de koopzegels.
Omdat er bij ons in de buurt een nieuwe Coop is geopend hebben ze daar leuke extra aanbiedingen.
Kipfilet € 5,00 voor 900 gram daar nam ik 4 pakken van mee.
Ook kocht ik nog vlees met 50% korting sticker voor in de vriezer.
Het totaal van de bon kwam uiteindelijk op € 28,79 wat ik voor een deel betaalde met de voucher.

Zo is het nog eens leuk boodschappen doen!
Hebben jullie nog mooie aanbiedingen gescoord? 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Euroclix...uitbetalen of doorsparen?

Archief