Pagina's

maandag 13 oktober 2014

Sparen met 4% rente

Sparen met 4 % rente waar kan dat nu nog?
Bij Jumbo met koopzegeltjes.
Bij ieder bezoek koop ik er zegeltjes bij voor € 0,10 per zegeltje.
Een volle spaarkaart van 250 zegeltjes is € 26,00 waard.
Dat is € 1,00 extra wat dus gelijk staat met 4 % rente.
Onopgemerkt hou ik aardig wat over van het weekbudget.
Ik doe er ongeveer een maand over om het boekje vol te krijgen.
Soms dan lever ik een boekje in en voeg het bij mijn weekbudget zodat ik minder hoef te pinnen.
Budget is 90,00 per week. Dus neem dan maar € 60 op in plaats van € 90,00.
Of ik gebruik het als extra als ik bijvoorbeeld luiers moet inslaan.
Nu bewaar ik ze voor de Sint inkopen.
Heb nu 2 boekjes liggen en een half boekje vol.

Sparen jullie ook koopzegeltjes?

2 opmerkingen:

  1. Ja, ik koop ze bij de Albert Heijn :) 6% rente. Alleen blijft het wel belangrijk om te kijken naar de prijzen, want als ik iets goedkoper kan krijgen bij de Lidl en ik doe dat niet vanwege de zegeltjes, dan ben je binnen de kortste keren je voordeel kwijt door duurdere boodschappen.

    Mijn moeder spaart ze ook voor me, dus dan gaat het toch alsnog wel hard :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij AH kom ik zelden dus duurt het veel te lang tot mijn boekje vol is.
      Toch neem ik daar koopzegeltjes maar ben ook al vanaf 2012 met dit boekje bezig en zit pas voor de helft vol.
      Het gaat dus erg langzaam,maar ach ook kleine beetjes helpen ;-)

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews