zondag 6 april 2014

Verhuizen of verbouwen?

Verhuizen of verbouwen........
Die vraag stelden wij ons zelf zo'n anderhalf jaar geleden. Zie hier
Toen ik dat blogje schreef stond ons huis al anderhalf jaar te koop.
Nu zijn we drie jaar verder en is ons huis inmiddels voorzien van een aanbouw en een nieuw dakkapel zodat er een derde slaapkamer kon worden gerealiseerd.
Ik ben zo ontzettend blij dat we zuinig en bewust met onze centjes zijn omgegaan zodat we dit konden realiseren.
De schilder is nu nog bezig met de binnen deuren en kozijnen.
Volgende maand worden de laatste kozijnen vervangen en zijn we eindelijk van het enkelglas af.
Ook nog eens alles kunststof dus onderhoudsvrij met in elk raam een insectenhor.
Drie jaar lang heeft ons huis te koop gestaan.
Nu ik weet dat we toch blijven zitten kan ik zo genieten van elke investering die we doen om ons huisje steeds meer comfortabel en gezellig te maken.

Nu is het ook nog hoognodig de boel wat overzichtelijk en ordelijker te maken maar daarover meer in een ander blogje.





3 opmerkingen:

  1. O, dus toch gebleven en verbouwd. Wat kun je nu er lekker van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij he je een beslissing genomen die vele malen voordeliger is dan verhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker in deze tijd is verbouwen denk ik een hele goede keuze. En wat geweldig dat je er zelfs een derde kamer bij hebt nu!

    BeantwoordenVerwijderen

Euroclix...uitbetalen of doorsparen?

Archief